Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile parcului de dezmembrari

600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI CZDA 150 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI MultiFuel CPVA 122 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI MultiFuel CPVB 125 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.2 TSI CJZB 86 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 GTE Hybrid CUKB 204 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 TSI CMBA 122 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 TSI CZCA 125 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Admisie 04E109088AD VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 TSI MultiFuel CPVA 122 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 TSI CPTA 140 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1) 1.4 TSI CZDA 150 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

Pinion defazor Ax cu came Evacuare 04E109088AE VW Golf VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI CHPA 140 cai
600 lei
FullDezromAuto
35

600 lei
FullDezromAuto
35
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Golf 7
- adăugate de fulldezromauto. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).