Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Eos [facelift] [2010 - 2020]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1218

119 lei
ModusDezmembrari
1165
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Eos [facelift] [2010 - 2020]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2338

Regulator ax cu came Partea de evacuare (06F109088J ORG VAG) AUDI,SEAT,SKODA,VW
3175 lei
PieseAutoSuceava
6891

301 lei
PieseAutoSuceava
6891

75 lei
Vasiloiu0ncl
8366

Pinion fulie reglaj ax came admisie Audi , Seat . Skoda , VW motorizari TSI FSI
495 lei
CadyAutoConstanta
5276

100 lei
ModusDezmembrari
1165

Roata dintata, ax cu came TOPRAN 118513 montare Partea de evacuare pentru VW EOS (1F7, 1F8) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
108 lei
TopTechAuto
2560

TOPRAN Roata dintata, ax cu came montare Partea de evacuare 118514 pentru masina VW EOS (1F7, 1F8) 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
83 lei
TopTechAuto
2560

490 lei
CadyAutoConstanta
5276
![Fulie Pinion Ax Axa Came Volkswagen EOS 2.0 TDI CBAB 2009 - 2011 Cod 03L109111 03L109239A[S0227]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-pinion-ax-axa-came-volkswagen-eos-2-0-tdi/fulie-pinion-ax-axa-came-volkswagen-eos-2-0-tdi-ad359108a93b606f0d8-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
SDG
6364

Fulie ax came Volkswagen Passat B6 Golf V Jetta Scirocco Caddy Touran Octavia Superb Fabia Seat A3 038109111E
150 lei
Vasiloiu0ncl
8366

301 lei
PieseAutoSuceava
6891

101 lei
TopTechAuto
2560
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Eos
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: