Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

301 lei
PieseAutoSuceava
6886
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Crafter [facelift] [2012 - 2016]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1218

83 lei
TopTechAuto
2551

TOPRAN Roata dintata, ax cu came montare Partea de evacuare 118514 pentru masina VW CRAFTER 30-50 caroserie (2E_) 2011 2012 2013 2014 2015 2016
83 lei
TopTechAuto
2551

100 lei
VagAutoDez
622
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Crafter [facelift] [2012 - 2016]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2336

83 lei
TopTechAuto
2551

100 lei
VagAutoDez
622

Fulie ax cu came Vw Crafter / Golf 6 / Skoda Octavia / Audi A3 2.0 tdi 038109111E / 03g109240
100 lei
VagAutoDez
622
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Crafter [facelift] [2012 - 2016]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-552fd10923e6e0bd43c-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2336
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Crafter [facelift] [2012 - 2016]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-aaa291037e033069301-0-0-0-0-0.jpg)
Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Crafter [facelift] [2012 - 2016]
100 lei
LuxAutoDEZ2
1218
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Crafter
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).