Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
![Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998-f618cfa447668bea1a-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V
84 lei
DezmembrariBragadiru
3428

Fulie ax came Vw Bora 1J5 Sedan 1.9 TDI 96 KW 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 OEM 038109111E
100 lei
Moroparts
4565

Fulie ax came VW GOLF 5, VW Passat, Audi A3 8P,Skoda Octavia 2 /1.9 tdi/ 2.0 tdi 038109239
80 lei
DezmembrariGoranu
1831
![Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998-671e5fa44768058aec-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V
84 lei
DezRomBragadiru
1766
![Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998-f618cfa447668bea1a-0-0-0-0-0.jpg)
84 lei
DezRomBragadiru
1766
![Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998-671e5fa44768058aec-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V
84 lei
DezmembrariBragadiru
3428

136 lei
DezmaOradea
2626

146 lei
DezmaOradea
2626
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Bora
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).