Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

Fulie ax came Vw Bora 1J5 Sedan 1.9 TDI 96 KW 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 OEM 038109111E
100 lei
Moroparts
4627
![Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998-f618cfa447668bea1a-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V
86 lei
DezmembrariBragadiru
3527

34 lei
Bestautovest
39777

80 lei
DezmembrariGoranu
1860

Roata dintata, ax cu came VW BORA Variant (1J6) (1999 - 2005) TOPRAN 109 337
160 lei
AutopiesaRO
11579

301 lei
PieseAutoSuceava
7140
![Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998-671e5fa44768058aec-0-0-0-0-0.jpg)
86 lei
DezmembrariBragadiru
3527
![Pinion ax cu came admisie Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-admisie-volkswagen-bora-1998-f618cfa447668bea1a-0-0-0-0-0.jpg)
86 lei
DezRomBragadiru
1814
![Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998/pinion-ax-cu-came-evacuare-volkswagen-bora-1998-671e5fa44768058aec-0-0-0-0-0.jpg)
Pinion ax cu came evacuare Volkswagen Bora [1998 - 2005] Sedan 1.6 16V MT (105 hp) (1J2) 16V
86 lei
DezRomBragadiru
1814
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Bora
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).