Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile parcului de dezmembrari

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 301 Sedan 1.5 BlueHDi 102 cai YHY (DV5RD)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 308 II SW 1.5 BlueHDi 102 cai YHY (DV5RD)
199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 308 II SW 1.5 BlueHDi 131 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 308 III SW 1.5 BlueHDi 131 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 308 II Break 1.5 BlueHDi 131 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot 3008 II SUV 1.5 BlueHDi 131 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Expert III Bus 1.5 BlueHDi 102 cai YHR (DV5RUCd)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Expert III Van 1.5 BlueHDi 120 cai YHV (DV5RUC)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Partner III Van 1.5 BlueHDi 102 cai YHY (DV5RD)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Traveller 1.5 BlueHDi 102 cai YHR (DV5RUCd)
199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Rifter MPV 1.5 BlueHDi 130 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36

Fulie ax came 9819923680 Peugeot Partner III Van 1.5 BlueHDi 131 cai YHZ (DV5RC)
199 lei
FullDezromAuto
36
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Peugeot
- adăugate de fulldezromauto. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).