Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

83 lei
TopTechAuto
2550

169 lei
TopTechAuto
2550

MAXGEAR Roata dintata, ax cu came 54-1495 montare deasupra se potriveste la MINI MINI Cabriolet (R57) 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
169 lei
TopTechAuto
2550

169 lei
TopTechAuto
2550

83 lei
TopTechAuto
2550

TOPRAN Roata dintata, ax cu came 503128 se potriveste la MINI MINI Cabriolet (R57) 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
83 lei
TopTechAuto
2550

TOPRAN Roata dintata, ax cu came 503128 pentru MINI MINI Roadster (R59) 2011 2012 2013 2014 2015
83 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

Roata dintata, ax cu came Schaeffler INA 554015410 compatibil cu BMW 3 Touring (E46) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

Schaeffler INA Roata dintata, ax cu came 554015410 la BMW Z3 cupe (E36) 2000 2001 2002 2003
85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

Schaeffler INA Roata dintata, ax cu came 554015410 la BMW 5 (E39) 2000 2001 2002 2003
85 lei
TopTechAuto
2550

Roata dintata, ax cu came Schaeffler INA 554015410 pentru masina BMW 5 Touring (E39) 2000 2001 2002 2003
85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

Schaeffler INA Roata dintata, ax cu came 554015410 la masina BMW 5 (E60) 2001 2002 2003 2004 2005
85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

85 lei
TopTechAuto
2550

Schaeffler INA Roata dintata, ax cu came 554015110 la BMW 3 (E46) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
156 lei
TopTechAuto
2550

156 lei
TopTechAuto
2550

156 lei
TopTechAuto
2550

Schaeffler INA Roata dintata, ax cu came 554015110 model BMW Z3 Roadster (E36) 2000 2001 2002 2003
156 lei
TopTechAuto
2550

156 lei
TopTechAuto
2550

156 lei
TopTechAuto
2550

Roata dintata, ax cu came Schaeffler INA 554015110 pentru BMW 5 (E39) 2000 2001 2002 2003
156 lei
TopTechAuto
2550
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Mini
- adăugate de toptechauto.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: