Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
![Fulie ax cu came 2.2 cdi OM611980 Mercedes-Benz C-Class W202/S202 [facelift] [1997 - 2001]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c-8fe7b1098227c0831a0-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2375
![Fulie ax cu came 2.2 cdi OM611980 Mercedes-Benz C-Class W202/S202 [facelift] [1997 - 2001]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c-8fe7b1098227c0831a0-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1246

Pinion ax came Mercedes C Class W202 C200 D C220 D C250 D 1995 1996 1997 1998 1999 cod A6060520701
100 lei
Antony
2011

100 lei
Vasiloiu0ncl
8404

80 lei
REBEL_GRAFIX
2926

Fulie ax cu came Mercedes C w202 s203 CLK w209 E w210 w211 M w163 Vito w638 w639 Sprinter 2.2 2.7 CDI A61105
55 lei
Pitstopdiesel
1478

Fulie ax cu came Mercedes C w202 s203 CLK w209 E w210 w211 M w163 Vito w638 w639 Sprinter 2.2 2.7 CDI A61105
50 lei
DezmembrariGoranu
1836
![Fulie ax cu came 2.2 cdi OM611980 Mercedes-Benz C-Class W202/S202 [facelift] [1997 - 2001]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c-baf45109822848c525b-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2375
![Fulie ax cu came 2.2 cdi OM611980 Mercedes-Benz C-Class W202/S202 [facelift] [1997 - 2001]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c/fulie-ax-cu-came-2-2-cdi-om611980-mercedes-benz-c-baf45109822848c525b-0-0-0-0-0.jpg)
Fulie ax cu came 2.2 cdi OM611980 Mercedes-Benz C-Class W202/S202 [facelift] [1997 - 2001]
100 lei
LuxAutoDEZ2
1246
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Mercedes C-Class W202
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).