Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
![Roata dintata ax cu came # spre evacuare Mercedes-benz C-class 2.2 mercedes combi [s202] c220 t cdi [202.193] motorina 125cp/92kw OM 611.960 1997 1998 1999 2000 2001 # 19076 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes-e3518f937c370f9426-0-0-0-0-0.jpg)
203 lei
Comnico
5212
![Roata dintata ax cu came # spre evacuare Mercedes-benz C-class 2.2 mercedes break [s202] c220 t cdi [202.193] motorina 125cp/92kw OM 611.960 1997 1998 1999 2000 2001 # 19076 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes-e3518f937c370f9426-0-0-0-0-0.jpg)
203 lei
Comnico
5212
![Roata dintata ax cu came # spre evacuare Mercedes-benz C-class 2.2 mercedes combi [s202] c 200 t cdi [202.194] motorina 102cp/75kw OM 611.960 1998 1999 2000 2001 # 19076 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes-e3518f937c370f9426-0-0-0-0-0.jpg)
Roata dintata ax cu came # spre evacuare Mercedes-benz C-class 2.2 mercedes combi [s202] c 200 t cdi [202.194] motorina 102cp/75kw OM 611.960 1998 1999 2000 2001 # 19076 # FEBI BILSTEIN
203 lei
Comnico
5212
![Roata dintata ax cu came # spre evacuare Mercedes-benz C-class 2.2 mercedes break [s202] c 200 t cdi [202.194] motorina 102cp/75kw OM 611.960 1998 1999 2000 2001 # 19076 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes/roata-dintata-ax-cu-came-spre-evacuare-mercedes-e3518f937c370f9426-0-0-0-0-0.jpg)
203 lei
Comnico
5212
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Mercedes C-Class S202
Arad.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).