Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 1998-2005 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1997-2002 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1997-2003 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1996-2003 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MEGANE Scénic VAN (JA0/1_) 1997-1999 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT Megane I Kombi van (KA_) 2000-2000 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT SCÉNIC I VAN (FA0_, JA0/1_) 1999-2001 - 54-0510
55 lei
TopTechAuto
2761

55 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Febi Bilstein RENAULT CLIO II (BB_, CB_) 1998-2005 - 36434
111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Febi Bilstein RENAULT CLIO SYMBOL I (LB_) 1998-2001 - 36434
111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Febi Bilstein RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1997-2003 - 36434
111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

111 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Febi Bilstein RENAULT MEGANE I Hatchback Van (SA0/1_) 1995-2000 - 36434
111 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came Febi Bilstein RENAULT MEGANE Scénic (JA0/1_) 1997-1999 - 36434
111 lei
TopTechAuto
2761
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Ford
Suceava - adăugate de toptechauto.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).