Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

113 lei
TopTechAuto
2558

113 lei
TopTechAuto
2558

Roata dintata, ax cu came TOPRAN 702320 compatibil cu RENAULT LOGAN/STEPWAY II (L8_) 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
113 lei
TopTechAuto
2558

113 lei
TopTechAuto
2558

113 lei
TopTechAuto
2558

TOPRAN Roata dintata, ax cu came 702320 la masina DACIA LOGAN MCV (KS_) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
113 lei
TopTechAuto
2558

TOPRAN Roata dintata, ax cu came 702320 model DACIA LOGAN (LS_) 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
113 lei
TopTechAuto
2558

404 lei
TopTechAuto
2558

FEBI BILSTEIN Roata dintata, ax cu came 36438 pentru masina RENAULT LOGAN I combi (KS_) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
404 lei
TopTechAuto
2558

404 lei
TopTechAuto
2558

404 lei
TopTechAuto
2558

Roata dintata, ax cu came FEBI BILSTEIN 36438 pentru masina RENAULT LOGAN/STEPWAY II (L8_) 2013 2014 2015 2016 2017 2018
404 lei
TopTechAuto
2558

404 lei
TopTechAuto
2558

Roata dintata, ax cu came FEBI BILSTEIN 36438 pentru DACIA LOGAN MCV (KS_) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
404 lei
TopTechAuto
2558

FEBI BILSTEIN Roata dintata, ax cu came 36438 la DACIA LOGAN EXPRESS (FS_) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
404 lei
TopTechAuto
2558

404 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

MAXGEAR Roata dintata, ax cu came 54-1327 se potriveste la RENAULT LOGAN I (LS_) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
78 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

MAXGEAR Roata dintata, ax cu came 54-1327 pentru DACIA LOGAN pick-up (US_) 2010 2011 2012 2013
78 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

78 lei
TopTechAuto
2558

Roata dintata, ax cu came MAXGEAR 54-1116 la DACIA LOGAN (LS_) 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
48 lei
TopTechAuto
2558

48 lei
TopTechAuto
2558

48 lei
TopTechAuto
2558
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Dacia Logan
- adăugate de toptechauto.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).