Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear NISSAN PRIMASTAR bus (X83) 2001-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear NISSAN PRIMASTAR caroserie (X83) 2002-2007 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear NISSAN PRIMASTAR platou / sasiu (X83) 2002-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear OPEL VIVARO A caroserie (X83) 2001-2014 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MASTER II caroserie (FD) 2001-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT TRAFIC II bus (JL) 2001-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT TRAFIC II platou / sasiu (EL) 2001-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear VAUXHALL VIVARO A bus (X83) 2001-2006 - 54-1119
77 lei
TopTechAuto
2734

77 lei
TopTechAuto
2734

48 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1996-2003 - 54-1116
48 lei
TopTechAuto
2734

48 lei
TopTechAuto
2734

48 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1996-1999 - 54-1116
48 lei
TopTechAuto
2734

Roata dintata ax cu came Maxgear RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1999-2003 - 54-1116
48 lei
TopTechAuto
2734
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Dacia
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).