Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Trage dreapta, scartaie, scoate fum: probleme cu etrierul de frana - ce se poate strica la etrierii auto?
275 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana NOU (fara piesa veche la schimb!) punte fata dreapta MERCEDES W204/S204/W212/C207 1,6-3,0 07- - Cod intern: W20096694 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
275 lei
Autoeshop
8127
342 lei
Autoeshop
8127
192 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana NOU (fara piesa veche la schimb!) punte spate dreapta MERCEDES W204/S204/C204 1,6-3,0 07- - Cod intern: W20142584 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
192 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana NOU (fara piesa veche la schimb!) punte spate stanga MERCEDES W204/S204 1,6-3,0 07- - Cod intern: W20142453 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
171 lei
Autoeshop
8127
171 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana NOU (fara piesa veche la schimb!) punte fata stanga MERCEDES W204/S204 1,6-2,1 07-14 - Cod intern: W20142569 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
191 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana fata stanga NOU (fara piesa veche la schimb!) MERCEDES-BENZ C-Class Coupe (C204) (An fabricatie 06.2011 - ..., 156 CP, Benzina) - Cod intern: W20142569 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
Etrier frana fata dreapta NOU (fara piesa veche la schimb!) MERCEDES-BENZ C-Class Coupe (C204) (An fabricatie 06.2011 - ..., 156 CP, Benzina) - Cod intern: W20142570 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
191 lei
Autoeshop
8127
171 lei
Autoeshop
8127
Piese auto din categoria
Etriere
Mercedes C-Class W204
Cluj.Etrierul este piesa principala a sistemului de franare, care actioneaza asupra discurilor. In etrier se monteaza placutele de franare. Etrierul este format dintr-o piesa metalica solida, fixata prin suruburi de fuzeta, conducta de frana si pistonasele care imping placuta. Etrierul trebuie din cand in cand lubrifiat, astfel incat pistonul sa nu se blocheze si sa se uzeze prematur placutele. Un etrier poate avea unul sau chiar 8 pistonase individuale, in functie de gradul de performanta al masinii.