Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
1976 lei
TopTechAuto
877
2116 lei
Expertauto1
14523
Carcasa clapeta (0280750017 BOSCH) MERCEDES-BENZ,MERCEDES-BENZ (BBDC),PUCH
1733 lei
PieseAutoSuceava
5310
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA CONTROL ADMISIE AER, MERCEDES (1.6 - 5.5) MERCEDES C (CL203)/C T-MODEL (S204)/C (W204)/CLC (CL203)/CLK (A208)/CLK (A209)/CLK (C208)/CLK (C209)/E T-MODEL (S211)/E (W211)/E (W212)/S (C215) (2002-)
569 lei
PieseAutoSuceava
5310
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 200 NGT (212.041) 163cp BOSCH 0 280 750 467 2011 2012 2013 2014 2015
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ SLK (R170) 230 Kompressor (170.449) 230 (170.449) 200 Kompressor (170.444) 163cp 194cp 197cp BOSCH 0 280 750 467 2000 2001 2002 2003 2004
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Bus (B906) 316 NGT (906.733) 316 (906.733, 906.735) 316 LGT 156cp BOSCH 0 280 750 467 2008
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ SLK (R171) 200 Kompressor (171.445) 184cp BOSCH 0 280 750 467 2008 2009 2010 2011
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t Platform/Chassis (B906) 516 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 516 NGT (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 156cp BOSCH 0 280 750 467 2008
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
CLAPETA ACCELERATIE MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) C 200 Kompressor (203.745) 163cp BOSCH 0 280 750 467 2001 2002
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
1976 lei
TopTechAuto
877
Piese auto din categoria
Clapeta acceleratie
Mercedes CLK A208
Suceava.Clapeta de acceleratie este o piesa mobila care regleaza cantitatea de aer care intra in motor, in functie de cum apasam acceleratia. Clapeta este montata de obicei inaintea galeriei de admisie sau langa debitmetru si este conectata la un cititor electronic. Acesta spune computerului ECU, impreuna cu debitmetrul, ce cantitate de aer vine spre motor, astfel incat acesta sa dea cantitatea optima de carburant.