1007
1
106
17
107
6
2008
3
206
65
206 cc
10
207
70
207 cc
31
208
25
3008
15
301
17
307
221
307 cc
15
308
48
4007
6
4008
14
406
47
407
73
5008
8
508
57
607
31
807
40
Bipper
35
Boxer
200
EXPERT
45
Partner
32
RCZ
2
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
54 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BOXER bus - Cod intern: W20137084 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BOXER caroserie (244) - Cod intern: W20137084 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BOXER platou/sasiu - Cod intern: W20137084 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BOXER bus - Cod intern: W20137085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BOXER caroserie (244) - Cod intern: W20137085 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
47 lei
Autoeshop
8136
47 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT 807 (E) - Cod intern: W20137089 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
29 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT BIPPER Tepee - Cod intern: W20137089 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
29 lei
Autoeshop
8136
29 lei
Autoeshop
8136
51 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT PARTNER platou/sasiu - Cod intern: W20137020 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8136
51 lei
Autoeshop
8136
51 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT RANCH - Cod intern: W20137020 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8136
41 lei
Autoeshop
8136
41 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT 207 SW (WK_) - Cod intern: W20137021 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
41 lei
Autoeshop
8136
41 lei
Autoeshop
8136
41 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT 206+ (T3E) - Cod intern: W20137022 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
41 lei
Autoeshop
8136
Cap de bara PEUGEOT 207 SW (WK_) - Cod intern: W20137022 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
41 lei
Autoeshop
8136
Piese auto din categoria
Cap de bara
Peugeot
Cluj.Capul de bara este piesa care face legatura dintre bieleta de directie si fuzeta, avand o parte cu surub si cauciuc, si alta in care intra bieleta. De obicei, capul de bara vine la pachet cu bieleta si trebuie schimbate impreuna. Momentul in care trebuie sa le schimbi vine atunci cand vezi ca ai joc in directie. Capul de bara nu scoate sunete metalice la gropi, trebuie verificate vizual.