Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt AUDI A3 Sportback (8PA) 2004-2013 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt AUDI A4 B7 Cabriolet (8HE) 2005-2009 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt AUDI A6 C6 (4F2) 2005-2011 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt AUDI TT (8J3) 2006-2010 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt AUDI (FAW) A6L C6 (4Z8) 2005-2012 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 2006-2009 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt SEAT EXEO (3R2) 2009-2013 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt SEAT TOLEDO III (5P2) 2005-2009 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt VW GOLF V (1K1) 2004-2009 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt VW PASSAT B6 (3C2) 2005-2010 - 50007586
881 lei
TopTechAuto
2903

881 lei
TopTechAuto
2903

Ax cu came Freccia VW CADDY III microbus (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2004-2010 - CM05-2324
384 lei
TopTechAuto
2903
Piese auto din categoria
Axe came
Skoda Octavia 2
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.