Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

861 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Kolbenschmidt VW GOLF IV Variant (1J5) 1999-2006 - 50007678
861 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI A3 (8P1) 2006-2012 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI A3 Sportback (8PA) 2006-2013 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI A4 B8 (8K2) 2007-2015 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2009-2012 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI TT (8J3) 2008-2014 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein AUDI TT Roadster (8J9) 2008-2014 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein SKODA YETI (5L) 2009-2017 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein SEAT TOLEDO III (5P2) 2007-2009 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) 2007-2013 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein SKODA SUPERB II combi (3T5) 2009-2015 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739

Ax cu came Partea de admisie Febi Bilstein VW PASSAT B6 Variant (3C5) 2007-2011 - 175101
1124 lei
TopTechAuto
2739
Piese auto din categoria
Axe came
Skoda Octavia 2
Suceava - adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.