Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SEAT AROSA (6H) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SEAT IBIZA V (6J5, 6P5) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P1) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SKODA FABIA - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SKODA FABIA limuzina (6Y3) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SKODA ROOMSTER (5J) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came VOLKSWAGEN POLO (9N_) - Cod intern: W20213948 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
576 lei
Autoeshop
8135
576 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SEAT CORDOBA (6L2) - Cod intern: W20184594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SEAT IBIZA Mk IV (6L1) - Cod intern: W20184594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SKODA FABIA Combi (6Y5) - Cod intern: W20184594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
941 lei
Autoeshop
8135
Ax cu came SKODA FABIA Praktik - Cod intern: W20184594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
941 lei
Autoeshop
8135
Piese auto din categoria
Axe came
Seat Arosa
Cluj.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.