Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

404 lei
TopTechAuto
2618

404 lei
TopTechAuto
2618

Ax cu came AMC 647303 la RENAULT SYMBOL II (LU_) K9K 718 1461cc 85cp 62kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013
454 lei
TopTechAuto
2618

454 lei
TopTechAuto
2618

542 lei
TopTechAuto
2618

KOLBENSCHMIDT Ax cu came 50006315 montare Partea de evacuare se potriveste la RENAULT SYMBOL II (LU_) K4M 743 1598cc 105cp 77kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
787 lei
TopTechAuto
2618

KOLBENSCHMIDT Ax cu came montare Partea de evacuare 50006315 la masina RENAULT SYMBOL II (LU_) K4M 744; K4M 745 1598cc 107cp 79kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
787 lei
TopTechAuto
2618

598 lei
TopTechAuto
2618

Ax cu came KOLBENSCHMIDT montare Partea de admisie 50006316 compatibil cu RENAULT SYMBOL II (LU_) K4M 744; K4M 745 1598cc 107cp 79kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
598 lei
TopTechAuto
2618

266 lei
TopTechAuto
2618

266 lei
TopTechAuto
2618

FRECCIA Ax cu came CM05-2184 montare Partea de evacuare la RENAULT SYMBOL II (LU_) K4J 712 1390cc 98cp 72kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
266 lei
TopTechAuto
2618

266 lei
TopTechAuto
2618

FRECCIA Ax cu came CM05-2183 montare Partea de admisie la masina RENAULT SYMBOL II (LU_) K4M 744; K4M 745 1598cc 107cp 79kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
266 lei
TopTechAuto
2618

FRECCIA Ax cu came CM05-2183 montare Partea de admisie pentru masina RENAULT SYMBOL II (LU_) K4J 712 1390cc 98cp 72kW 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
266 lei
TopTechAuto
2618

429 lei
TopTechAuto
2618

326 lei
TopTechAuto
2618
Piese auto din categoria
Axe came
Renault Symbol 2
Suceava - adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.