Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt DACIA DUSTER Autoutilitară/SUV 2011-2016 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt DACIA LOGAN pick-up (US_) 2010-2013 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt DACIA SANDERO 2011-2016 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT 19 II (B/C53_) 1998-2001 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT CLIO III Grandtour (KR0/1_) 2007-2012 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT CLIO SYMBOL I (LB_) 2000-2009 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT KANGOO / GRAND KANGOO II (KW0/1_) 2008-2013 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1997-2001 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_) 1997-2001 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT LOGAN I (LS_) 2007-2013 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt RENAULT LOGAN I combi (KS_) 2007-2012 - 50006315
824 lei
TopTechAuto
2911
Piese auto din categoria
Axe came
Renault Scenic
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.