Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL AGILA (A) (H00) 2000-2007 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G CLASSIC Caravan (F35) 2007-2009 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt HOLDEN COMBO caroserie (XC) 2005-2012 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G caroserie inchisa/combi (F70) 1998-2000 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H CLASSIC combi (A04) 2009-2014 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H GTC (A04) 2005-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H CLASSIC hatchback (A04) 2009-2014 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL COMBO Autoutilitară/limuzină spațioasă 2005-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL COMBO Tour 2004-2011 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL CORSA D Caseta/ Hatchback (S07) 2006-2014 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL CORSA B (S93) 1998-2000 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904
Piese auto din categoria
Axe came
Opel Corsa A
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.