Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

429 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G CLASSIC Caravan (F35) 2007-2009 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G combi (T98) 1998-2004 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G hatchback (T98) 1998-2009 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H (A04) 2004-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H GTC (A04) 2005-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA G limuzina (T98) 1998-2009 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA H combi (A04) 2004-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL CORSA D (S07) 2006-2014 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL CORSA C (X01) 2000-2009 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL CORSA B (S93) 1998-2000 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL TIGRA TwinTop (X04) 2004-2010 - 50006152
528 lei
TopTechAuto
2904
Piese auto din categoria
Axe came
Opel Astra H
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.