Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia OPEL CORSA E Caseta/ Hatchback (X15) 2014-2020 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia VAUXHALL ADAM (M13) 2012-2019 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia OPEL MERIVA B microbus (S10) 2010-2017 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) combi (P10) 2010-2015 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia VAUXHALL CORSA Mk III (D) (S07) 2009-2014 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia VAUXHALL CORSAVAN Mk III (D) Caseta/ Hatchback (S07) 2010-2015 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia OPEL ASTRA J GTC 2011-2013 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie Freccia OPEL CORSA D (S07) 2009-2014 - CM05-2237
418 lei
TopTechAuto
2906

418 lei
TopTechAuto
2906

675 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de admisie AE BUICK (SGM) ENCORE (SJ2) 2012-2013 - CAM1022
675 lei
TopTechAuto
2906

675 lei
TopTechAuto
2906

583 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA J (P10) 2009-2015 - 50007935
583 lei
TopTechAuto
2906

Ax cu came Partea de evacuare Kolbenschmidt OPEL ASTRA J GTC 2011-2013 - 50007935
583 lei
TopTechAuto
2906
Piese auto din categoria
Axe came
Opel Adam
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.