Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


761 lei
PieseAutoSuceava
6890

Ax Came Mitsubishi Outlander Facelift 2.2 Diesel 2009 - 2012 130kW 177CP 2268CC 4N14
119 lei
Dezcorunca
7739

469 lei
TopTechAuto
2558

Ax cu came # Partea de admisie Mitsubishi Outlander 2007 2008 2009 2010 2011 2012 # CM05 2270 # FRECCIA
474 lei
Comnico
5200

119 lei
Dezcorunca
7739

558 lei
TopTechAuto
2558

MOTIVE Ax cu came T2618 pentru MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) BSY 1968cc 140cp 103kW 2007 2008 2009 2010 2011 2012
608 lei
TopTechAuto
2558

1041 lei
Comnico
5200

Ax cu came pe partea gazelor de e?apament (T2619 MVE) AUDI,MITSUBISHI,SEAT,SKODA,VW
694 lei
PieseAutoSuceava
6890

826 lei
PieseAutoSuceava
6890

119 lei
Dezcorunca
7739

Ax Came Mitsubishi Outlander Facelift 2.2 Diesel 2009 - 2012 130kW 177CP 2268CC 4N14
119 lei
Dezcorunca
7739

608 lei
TopTechAuto
2558

608 lei
TopTechAuto
2558

Ax cu came # Partea de evacuare Mitsubishi Outlander 2007 2008 2009 2010 2011 2012 # CM05 2271 # FRECCIA
506 lei
Comnico
5200
![Ax cu came # Mitsubishi Outlander 2.0 ii [cww] di-d motorina 140cp/103kw BSY 2007 2008 2009 2010 2011 2012 # C335 # FAI AUTOPARTS](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-mitsubishi-outlander-2-0-ii-cww-di-d/ax-cu-came-mitsubishi-outlander-2-0-ii-cww-di-d-8dab2105f77698facd8-0-0-0-0-0.jpg)
887 lei
Comnico
5200

Ax cu came Partea de admisie (50007575 KS) AUDI,MITSUBISHI,SEAT,SKODA,VW
998 lei
PieseAutoSuceava
6890

Ax cu came Partea de evacuare (50007576 KS) AUDI,MITSUBISHI,SEAT,SKODA,VW
998 lei
PieseAutoSuceava
6890
Piese auto din categoria
Axe came
Mitsubishi Outlander
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.