Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


432 lei
Auto_farm
12531
![Ax cu came # Mitsubishi Canter 2.5 platou / sasiu [fb4; fe4] d motorina 75cp/55kw 4D56 (8V) 1992 1993 1994 1995 1996 # 50006310 # KOLBENSCHMIDT](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-mitsubishi-canter-2-5-platou-sasiu-fb4/ax-cu-came-mitsubishi-canter-2-5-platou-sasiu-fb4-623e0102ec94903e92f-0-0-0-0-0.jpg)
328 lei
Comnico
5204

Ax cu came KOLBENSCHMIDT 50007048 montare Partea de admisie pentru MITSUBISHI Canter (FE5, FE6) VI 4P10-T4 2998cc 150cp 110kW 2012 2013 2014 2015 2016 2017
464 lei
TopTechAuto
2569

583 lei
Expertauto1
19646

Ax cu came MITSUBISHI CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) (1992 - 1996) AMC 664841
439 lei
PieseMania
1151

Ax cu came Partea de admisie (50007048 KS) FIAT,FUSO (MITSUBISHI),IVECO,MITSUBISHI,PEUGEOT
552 lei
PieseAutoSuceava
6895

583 lei
Expertauto1
19646

583 lei
Expertauto1
19646

Ax cu came Partea de evacuare (50007047 KS) Citroen,FIAT,FUSO (MITSUBISHI),IVECO,MITSUBISHI,PEUGEOT
583 lei
PieseAutoSuceava
6895

Ax cu came MITSUBISHI CANTER VI (FE5, FE6), 07.1986 - Kolbenschmidt 50007059
456 lei
Auto_farm
12531

AE Ax cu came CAM390 la masina MITSUBISHI Canter (FE3, FE4) V 4D56 (8V) 2477cc 75cp 55kW 1992 1993 1994 1995 1996
424 lei
TopTechAuto
2569

446 lei
TopTechAuto
2569

772 lei
Pieseautodetop
3542

Ax cu came MITSUBISHI DELICA bus (P0_W, P1_W, P2_W), MITSUBISHI COLT/RODEO (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T), MITSUBISHI COLT/RODEO (K7_T, K6_T) - KOLBENSCHMID
400 lei
Pieseautodetop
3542

337 lei
Pieseautodetop
3542

Ax cu came MITSUBISHI CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) (1992 - 1996) KOLBENSCHMIDT 50006310
346 lei
PieseMania
1151

583 lei
Expertauto1
19646

456 lei
Auto_farm
12531

446 lei
TopTechAuto
2569

383 lei
Pieseautodetop
3542

Ax cu came AUDI FOX (80, 82, B1), FIAT DUCATO caroserie (230L), MITSUBISHI Canter - AE CAM681
538 lei
Pieseautodetop
3542
Piese auto din categoria
Axe came
Mitsubishi Canter
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.