Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

369 lei
TopTechAuto
2596

543 lei
TopTechAuto
2596

FRECCIA Ax cu came CM05-2364 montare Partea de admisie la masina MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) OM 651.911 2143cc 170cp 125kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
543 lei
TopTechAuto
2596

543 lei
TopTechAuto
2596

543 lei
TopTechAuto
2596

Ax cu came FRECCIA montare Partea de evacuare CM05-2313 compatibil cu MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) M 271.860 1796cc 204cp 150kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
369 lei
TopTechAuto
2596

FRECCIA Ax cu came CM05-2312 montare Partea de admisie compatibil cu MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) M 271.860 1796cc 204cp 150kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
369 lei
TopTechAuto
2596

369 lei
TopTechAuto
2596

KOLBENSCHMIDT Ax cu came 50007671 montare Partea de admisie pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) OM 651.911 2143cc 204cp 150kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
768 lei
TopTechAuto
2596

768 lei
TopTechAuto
2596

768 lei
TopTechAuto
2596

Ax cu came KOLBENSCHMIDT montare Partea de admisie 50007671 compatibil cu MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) OM 651.911 2143cc 177cp 130kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
768 lei
TopTechAuto
2596

490 lei
TopTechAuto
2596

Ax cu came KOLBENSCHMIDT montare Partea de admisie 50007904 la masina MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) M 271.860; M 271.820 1796cc 184cp 135kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
490 lei
TopTechAuto
2596

KOLBENSCHMIDT Ax cu came 50007672 montare Partea de evacuare la MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) OM 651.911 2143cc 204cp 150kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
768 lei
TopTechAuto
2596

768 lei
TopTechAuto
2596

768 lei
TopTechAuto
2596
Piese auto din categoria
Axe came
Mercedes E-Class C207
Suceava - adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.