Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


902 lei
Auto_farm
12553

902 lei
Auto_farm
12553

902 lei
Auto_farm
12553

Mufa Senzor Arbore Cu Came Oe Mercedes-Benz C-Class CL203 2001-2008 A271150273365
300 lei
SsvAuto
29604

Mufa Senzor Arbore Cu Came Oe Mercedes-Benz C-Class S203 2001-2007 T-Model A271150273365
300 lei
SsvAuto
29604

815 lei
Auto_farm
12553

Arbore, roata dintata ax came Camshaft phasing pulley MERCEDES C CL203 C T-MODEL S203 C T-MODEL S204 C W203 C W204 CLC CL203 CLK A209 CLK C209 E T-MODEL S211 E W211 E W212 1.6-1.8LPG 05.02- MOTIVE MOTVVTG4014
902 lei
Auto_farm
12553

300 lei
SsvAuto
29604

815 lei
Auto_farm
12553

300 lei
SsvAuto
29604

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) MOTIVE MOTVVTG4011
815 lei
Auto_farm
12553

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ CLK Convertible (A209) MOTIVE MOTVVTG4011
815 lei
Auto_farm
12553

300 lei
SsvAuto
29604

815 lei
Auto_farm
12553

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (CL203) MOTIVE MOTVVTG4011
815 lei
Auto_farm
12553

300 lei
SsvAuto
29604

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platform/Chassis (906) MOTIVE MOTVVTG4011
815 lei
Auto_farm
12553

902 lei
Auto_farm
12553

Mufa Senzor Arbore Cu Came Oe Mercedes-Benz E-Class S211 2003-2009 T-Model A271150273365
300 lei
SsvAuto
29604

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platform/Chassis (906) MOTIVE MOTVVTG4014
902 lei
Auto_farm
12553

815 lei
Auto_farm
12553

Mufa Senzor Arbore Cu Came Oe Mercedes-Benz E-Class W211 2002-2008 A271150273365
300 lei
SsvAuto
29604

Arbore, roata dintata ax came MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) MOTIVE MOTVVTG4011
815 lei
Auto_farm
12553
Piese auto din categoria
Axe came
Mercedes C-Class S203
Bihor.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.