Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI H-1 Cargo (TQ) 2008-2014 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI H-1 platou / sasiu 2002-2005 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI H100 platou / sasiu (HR) 2004-2025 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI H350 platou / sasiu 2015-2020 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI PORTER caroserie 2003-2004 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia HYUNDAI PORTER platou / sasiu 2003-2004 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia KIA BONGO caroserie 2012-2017 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de evacuare Freccia KIA K2500 platou / sasiu (SD) 2010-2015 - CM05-2299
515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

515 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de admisie AE HYUNDAI H-1 / STAREX bus (A1) 2002-2007 - CAM1001
871 lei
TopTechAuto
2757

871 lei
TopTechAuto
2757

Ax cu came Partea de admisie AE HYUNDAI H-1 caroserie (A1) 2001-2007 - CAM1001
871 lei
TopTechAuto
2757

871 lei
TopTechAuto
2757

871 lei
TopTechAuto
2757
Piese auto din categoria
Axe came
Kia Sorento
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.