Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia FIAT DUCATO bus (244_) 2001-2017 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia FIAT DUCATO caroserie (244_) 2001-2018 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia FIAT DUCATO platou / sasiu (244_) 2001-2006 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia IVECO DAILY III caroserie 2002-2007 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia IVECO DAILY IV bus 2006-2011 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia IVECO DAILY IV caroserie 2006-2011 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia IVECO DAILY V platou / sasiu 2011-2014 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

404 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de evacuare Freccia IVECO DAILY VI platou / sasiu 2014-2021 - CM05-2200
404 lei
TopTechAuto
2891

365 lei
TopTechAuto
2891

365 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de admisie Freccia ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 2010-2020 - CM05-2283
365 lei
TopTechAuto
2891

365 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de admisie Freccia FIAT 500L (351_, 352_) 2012-2018 - CM05-2283
365 lei
TopTechAuto
2891

365 lei
TopTechAuto
2891

365 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de admisie Freccia FIAT BRAVO II (198_) 2007-2014 - CM05-2283
365 lei
TopTechAuto
2891

Ax cu came Partea de admisie Freccia FIAT TIPO limuzina (356_, 357_) 2015-2020 - CM05-2283
365 lei
TopTechAuto
2891
Piese auto din categoria
Axe came
Jeep
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.