Accent
113
Elantra
105
Galloper
209
Getz
8
Grandeur
46
H-1
269
i20
90
i30
159
i40
21
ix20
90
ix35
21
Kona
1
Lantra
2
Matrix
8
Santa Fe
67
Sonata
52
Terracan
209
Trajet
67
Tucson
88
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 1986-1991 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 1990-2000 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2000-2006 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 1998-2008 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI L 300 III caroserie (P0_V, P1_V, P2_V) 1986-2006 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI L 300 III platou / sasiu (P1_T ) 1994-2000 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 1996-2007 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) 2001-2006 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748

Ax cu came Japanparts MITSUBISHI GALANT IV Station Wagon (A16_V) 1983-1984 - AA-HY005
334 lei
TopTechAuto
2748

334 lei
TopTechAuto
2748
Piese auto din categoria
Axe came
Hyundai
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.