Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

365 lei
TopTechAuto
2622

955 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came MOTIVE T4529 pentru CITROEN C3 II (SC_) HMZ (EB2F) 1199cc 90cp 66kW 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
365 lei
TopTechAuto
2622

730 lei
TopTechAuto
2622

751 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came AE montare Partea de evacuare CAM747 pentru CITROEN C3 II (SC_) 9HX (DV6ATED4) 1560cc 90cp 66kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
885 lei
TopTechAuto
2622

AE Ax cu came montare admisie CAM746 se potriveste la CITROEN C3 II (SC_) 9HX (DV6ATED4) 1560cc 90cp 66kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
879 lei
TopTechAuto
2622

432 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came MOTIVE T1957 se potriveste la CITROEN C3 II (SC_) 8HZ (DV4TD); 8HR (DV4C); 8HP (DV4C) 1398cc 68cp 50kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
430 lei
TopTechAuto
2622

751 lei
TopTechAuto
2622

538 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came KOLBENSCHMIDT montare Partea de evacuare 50007094 pentru CITROEN C3 II (SC_) 9HX (DV6ATED4) 1560cc 90cp 66kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
549 lei
TopTechAuto
2622

258 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came KOLBENSCHMIDT 50007083 la CITROEN C3 II Caseta/ Hatchback (SC_) 8HR (DV4C) 1398cc 68cp 50kW 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
258 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came Schaeffler INA 428012010 compatibil cu CITROEN C3 II (SC_) 9HX (DV6ATED4) 1560cc 90cp 66kW 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
878 lei
TopTechAuto
2622

892 lei
TopTechAuto
2622

539 lei
TopTechAuto
2622

Ax cu came MOTIVE T4530 la CITROEN C3 II (SC_) HMZ (EB2F); HMZ (EB2) 1199cc 82cp 60kW 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
365 lei
TopTechAuto
2622

365 lei
TopTechAuto
2622
Piese auto din categoria
Axe came
Citroen C3 2
Suceava - adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.