Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arges
1
Bihor
37
Bucuresti
7
Cluj
1
Iasi
4
Ilfov
1
Neamt
9
Prahova
1
Suceava
1
Valcea
1
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Axe came AUDI A4 IV Avant (8K5, B8) [ 2007 - 2015 ] TDI (CAGA, CJCA, CMEA, CMFA) 105KW|143HP VAG OEM 03L102C](https://www.pieseauto.ro/poze/axe-came-audi-a4-iv-avant-8k5-b8-2007-2015-tdi/axe-came-audi-a4-iv-avant-8k5-b8-2007-2015-tdi-55d96108d8f1b848a34-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
Moroparts
4563

Axe came cu tacheti si culbutori AUDI A4 IV Avant 8K5, B8 2007 - 2015 TDI CAGA, CJCA, CMEA, CMFA 03L109021E , 03L109022D
900 lei
AutoJon
1848

AX CAME CHIULASA 1 EVACUARE SI AX CAME CHIULASA 2 MIC ADMISIE AUDI A4 8K Q5 Q3 A6 C7 177 CP CGLC CMGB CGLD
350 lei
Acm_auto
1817

700 lei
Antony
1999

CDT110 PINION LANT DISTRIBUTIE Chiulasa ST SAU DR AUDI A5 8TA 8T 8F , A4 B8 8K ,ALLROAD QUATTRO A6 3.0 V6 4
100 lei
Acm_auto
1817
![Set axe came culbutori si tacheti AUDI A4 IV 2.0 TDI 105KW|143HP (CAGA) OEM 03L101 / 03L102C [ 2007 - 2011 ]](https://www.pieseauto.ro/poze/set-axe-came-culbutori-si-tacheti-audi-a4-iv-2-0/set-axe-came-culbutori-si-tacheti-audi-a4-iv-2-0-54a36103437300028ea-0-0-0-0-0.jpg)
900 lei
AutoJon
1848
![Ax cu came AUDI A4 IV (8K2, B8) [ 2007 - 2015 ] TDI (CAGA, CJCA, CMEA, CMFA) 105KW|143HP VAG OEM 03L101](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-audi-a4-iv-8k2-b8-2007-2015-tdi-caga/ax-cu-came-audi-a4-iv-8k2-b8-2007-2015-tdi-caga-678251087b84e0c24ae-0-0-0-0-0.jpg)
Ax cu came AUDI A4 IV (8K2, B8) [ 2007 - 2015 ] TDI (CAGA, CJCA, CMEA, CMFA) 105KW|143HP VAG OEM 03L101
400 lei
Moroparts
4563

249 lei
DezmembrariFrunza
116

750 lei
Dezmembrarigilau
1738
Piese auto din categoria
Axe came
Audi A4 B8
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.