Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

531 lei
TopTechAuto
2618

790 lei
TopTechAuto
2618

Ax cu came Schaeffler INA 428015510 la masina AUDI A4 B5 (8D2) AFB; AKN 2496cc 150cp 110kW 1997 1998 1999 2000
531 lei
TopTechAuto
2618

531 lei
TopTechAuto
2618

531 lei
TopTechAuto
2618

MOTIVE Ax cu came T2617 pentru AUDI A4 B5 (8D2) 1Z; AHU; AHH 1896cc 90cp 66kW 1995 1996 1997 1998 1999 2000
521 lei
TopTechAuto
2618

MOTIVE Ax cu came T2617 model AUDI A4 B5 (8D2) AJM 1896cc 116cp 85kW 1995 1996 1997 1998 1999 2000
521 lei
TopTechAuto
2618

521 lei
TopTechAuto
2618

MOTIVE Ax cu came T2617 compatibil cu AUDI A4 B5 Avant (8D5) AJM; ATJ 1896cc 115cp 85kW 1996 1997 1998 1999 2000 2001
521 lei
TopTechAuto
2618

521 lei
TopTechAuto
2618

279 lei
TopTechAuto
2618

MOTIVE Ax cu came T2609 model AUDI A4 B5 Avant (8D5) AFN; AVG 1896cc 110cp 81kW 1996 1997 1998 1999 2000 2001
279 lei
TopTechAuto
2618

279 lei
TopTechAuto
2618

ENGITECH Ax cu came ENT081004 montare dreapta model AUDI A4 B5 (8D2) AFB; AKN 2496cc 150cp 110kW 1997 1998 1999 2000
325 lei
TopTechAuto
2618

325 lei
TopTechAuto
2618

325 lei
TopTechAuto
2618

ENGITECH Ax cu came ENT081003 montare stanga pentru AUDI A4 B5 Avant (8D5) AFB; AKN 2496cc 150cp 110kW 1997 1998 1999 2000 2001
325 lei
TopTechAuto
2618

782 lei
TopTechAuto
2618

782 lei
TopTechAuto
2618

KOLBENSCHMIDT Ax cu came montare Partea de admisie 50007581 model AUDI A4 B5 (8D2) AWM 1781cc 170cp 125kW 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001
782 lei
TopTechAuto
2618

782 lei
TopTechAuto
2618

782 lei
TopTechAuto
2618

KOLBENSCHMIDT Ax cu came 50006304 model AUDI A4 B5 (8D2) AJM 1896cc 116cp 85kW 2000
699 lei
TopTechAuto
2618

699 lei
TopTechAuto
2618

699 lei
TopTechAuto
2618
Piese auto din categoria
Axe came
Audi A4 B5
- adăugate de toptechauto.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.