vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
234 lei
Autoeshop
8194
94 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN GOLF Mk IV Estate (1J5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN GOLF VI Variant (AJ5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN LT Mk II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN MULTIVAN Mk VI (SGF, SGM, SGN) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT (3A2, 35I) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT (3B2) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3A5, 35I) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3C5) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN PHAETON (3D_) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Comutator aprindere VOLKSWAGEN POLO (9N_) - Cod intern: W20205192 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
234 lei
Autoeshop
8194
Piese auto din categoria
Aprindere electronica
Seat
Cluj.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.