Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător

95 lei
PieseMania
1156

95 lei
PieseMania
1156

Comutator aprindere MITSUBISHI COLT Mk III (C5_A), MITSUBISHI COLT Mk IV (CA_A), MITSUBISHI LANCER Mk IV limuzina (C6_A) - HCO 138472
315 lei
Pieseautodetop
3542

Comutator aprindere MEAT & DORIA 10066 se potriveste la MITSUBISHI LANCER IV hatchback (C6_A, C7_A) 1992 1993 1994
88 lei
TopTechAuto
2604

88 lei
TopTechAuto
2604

Modul de aprindere (3 pin) HYUNDAI S, SONATA II, MITSUBISHI COLT III, COLT IV, COLT V, CORDIA, GALANT VI, GALANT VII, GALANT VIII, LANCER III, LANCER IV, LANCER V, LANCER VI 1.3-3.0 10.82-10.03
590 lei
Xdrive016
8809

590 lei
Xdrive016
8809

87 lei
Bestautovest
39018

Comutator aprindere MITSUBISHI LANCER VI (CJ-CP) (1995 - 2003) MEAT & DORIA 10066 piesa NOUA
81 lei
AutopiesaRO
11484

566 lei
Pieseautodetop
3542

Unitate de control,sistem de aprindere (MD374437 ORG MSH) MITSUBISHI,PROTON
490 lei
PieseAutoSuceava
6913

Comutator aprindere MITSUBISHI COLT (A15_A), MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB), MITSUBISHI LANCER (A17_) - BREMI 14350
903 lei
Pieseautodetop
3542

423 lei
PieseAutoSuceava
6913

95 lei
PieseMania
1156

Comutator aprindere MEAT & DORIA 10066 la MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992
88 lei
TopTechAuto
2604

88 lei
TopTechAuto
2604

1370 lei
Pieseautodetop
3542

Comutator aprindere MITSUBISHI LANCER Mk III combi (C1_V, C3_V) (1985 - 1992) MEAT & DORIA 10066
75 lei
PieseMania
1156

590 lei
Xdrive016
8809

240 lei
PieseAutoSuceava
6913

MEAT & DORIA Comutator aprindere 10066 pentru MITSUBISHI LANCER VI (CJ_, CP_) 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
88 lei
TopTechAuto
2604

75 lei
PieseMania
1156

75 lei
PieseMania
1156
Piese auto din categoria
Aprindere electronica
Mitsubishi Lancer
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.