Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

315 lei
Pieseautodetop
3559

Comutator aprindere MEAT & DORIA MITSUBISHI GALANT VI (E3_A) 1988-1992 - 10066
97 lei
AlyExpressVLD
17

97 lei
AlyExpressVLD
17

75 lei
PieseMania
1223

Comutator aprindere MITSUBISHI GALANT Mk IV limuzina (E3_A) (1987 - 1993) MEAT & DORIA 10066
75 lei
PieseMania
1223

Comutator aprindere Meat & Doria MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB, AC) 1982-1986 - 10066
94 lei
TopTechAuto
2846

94 lei
TopTechAuto
2846

MODUL DE APRINDERE MITSUBISHI COLT III/IV 1.3-1.8 88-00, GALANT VI,VII,VIII 1.8-2.5 112955
126 lei
AutoJoy
121

490 lei
PieseAutoSuceava
7101

423 lei
PieseAutoSuceava
7101

Modul de aprindere (3 pin) HYUNDAI S, SONATA II, MITSUBISHI COLT III, COLT IV, COLT V, CORDIA, GALANT VI, GALANT VII, GALANT VIII, LANCER III, LANCER IV, LANCER V, LANCER VI 1.3-3.0 10.82-10.03
590 lei
Xdrive016
8849

Modul de aprindere (3 pin) HYUNDAI S, SONATA II, MITSUBISHI COLT III, COLT IV, COLT V, CORDIA, GALANT VI, GALANT VII, GALANT VIII, LANCER III, LANCER IV, LANCER V, LANCER VI 1.3-3.0 10.82-10.03
590 lei
Xdrive016
8849

Comutator aprindere MITSUBISHI COLT (A15_A), MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB), MITSUBISHI LANCER (A17_) - BREMI 14350
903 lei
Pieseautodetop
3559

81 lei
Bestautovest
39619

Comutator aprindere MITSUBISHI GALANT Mk III (E1_A) (1983 - 1990) MOBILETRON IG-M004H
177 lei
OnePlusAuto
597

97 lei
AlyExpressVLD
17

97 lei
AlyExpressVLD
17

Comutator aprindere MITSUBISHI GALANT Mk V (E5_A, E7_A, E8_A) (1992 - 1996) MEAT & DORIA 10066
75 lei
PieseMania
1223

75 lei
PieseMania
1223

94 lei
TopTechAuto
2846

Comutator aprindere Meat & Doria MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1992-1996 - 10066
94 lei
TopTechAuto
2846

240 lei
PieseAutoSuceava
7101

590 lei
Xdrive016
8849
Piese auto din categoria
Aprindere electronica
Mitsubishi Galant
.Aprindere electronica este, cum spune si numele, controlata electric, nu mecanic. Chiar si cei mai sceptici admit că utilizarea aprinderii electronice conferă multiple avantaje în comparaţie cu aprinderea clasică. Aprinderea face ca motorul sa mearga uniform si rotund, sincronizand momentele motorului in toate fazele sale de evolutie. Va mai amintiti acele probleme cu delocul la vechiile Dacii? Acelea sunt de domeniul trecutului cu o aprindere electronica bine reglata.