Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Arc amortizor flansa dreapta fata Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-audi-a6-4f-c6/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-audi-a6-4f-c6-5f4aa101542db8a6039-200-150-2-95-1.jpg)
250 lei
DezmembrariBragadiru
2869
![Arc amortizor flansa stanga fata Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-audi-a6-4f-c6/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-audi-a6-4f-c6-ff320101542d880faac-200-150-2-95-1.jpg)
250 lei
DezmembrariBragadiru
2869
![Arc amortizor flansa dreapta fata Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-audi-a6-4f-c6/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-audi-a6-4f-c6-5f4aa101542db8a6039-200-150-2-95-1.jpg)
Arc amortizor flansa dreapta fata Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)
250 lei
DezRomBragadiru
1377
![Arc amortizor flansa stanga fata Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-audi-a6-4f-c6/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-audi-a6-4f-c6-ff320101542d880faac-200-150-2-95-1.jpg)
250 lei
DezRomBragadiru
1377
Piese auto din categoria
Ansamblu amortizor arc
Audi A6 C6
Bragadiru Ilfov.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.