Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
![Actuator Capsula Vacuum Vacuum Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CBA CBAB 2008 - 2012 Cod 03L198716A [M7966]](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-capsula-vacuum-vacuum-volkswagen-passat/actuator-capsula-vacuum-vacuum-volkswagen-passat-c152110c37b148dcf3b-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
SDG
6402

565 lei
Expertauto1
19719

Supapa vacuum de pe turbina Volkswagen VW PASSAT CC (357) 2008-2012 #3 03L198716A
565 lei
Expertauto1
19719

565 lei
Expertauto1
19719

Convertizor Presiune Turbocompresor Metzger Audi A1 8X 2011 - 2018 0892502 ⭐⭐⭐⭐⭐
170 lei
MotoManiac
1430

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR VW PASSAT CC 2008->2012 pentru 2.0 BlueTDI-105 KW; 2.0 TDI-120 KW; 2.0 TDI-103 KW; 2.0 TDI-125 KW; 2.0 TDI-100 KW; 2.0 TDI 4motion-103 KW; 2.0 TDI 4motion-125 KW;
412 lei
Smartshop
8451

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR VW PASSAT CC 2008->2012 pentru 2.0 BlueTDI-105 KW; 2.0 TDI-120 KW; 2.0 TDI-103 KW; 2.0 TDI-125 KW; 2.0 TDI-100 KW; 2.0 TDI 4motion-103 KW; 2.0 TDI 4motion-125 KW;
412 lei
Smartshop
8451

218 lei
Pieseautodetop
3542

173 lei
AutopiesaRO
11484
![Electrovalva turbosuflanta 1K0906627B Volkswagen VW Passat CC [2008 - 2012] Sedan 2.0 BlueTDI MT (140 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/electrovalva-turbosuflanta-1k0906627b-volkswagen/electrovalva-turbosuflanta-1k0906627b-volkswagen-adf0b103c006307cec4-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezHorpazIasi
3332

Convertizor de presiune, turbocompresor MAXGEAR 58-0245 pentru AUDI A1 (8X1, 8XK)
129 lei
Onlymania
970

Convertizor de presiune turbina VW PASSAT CC (357) (2008 - 2012) MEAT & DORIA 9087
219 lei
PieseMania
1156

Convertizor de presiune turbina VW PASSAT CC (357) (2008 - 2012) MEAT & DORIA 9331
153 lei
PieseMania
1156
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Volkswagen Passat CC
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.