Filtrează rezultatele
Județ
Bihor
1
Bucuresti
1
Constanta
1
Ilfov
23
Maramures
2
Mures
1
Neamt
1
Satu-Mare
2
Suceava
8
Teleorman
1
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
![Actuator turbo 6NW008412 Mercedes-Benz E-Class W211 [facelift] [2006 - 2009]](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-turbo-6nw008412-mercedes-benz-e-class/actuator-turbo-6nw008412-mercedes-benz-e-class-5a45610ba39a382372c-0-0-0-0-0.jpg)
350 lei
Dezmembrariandrei
6944

750 lei
Abccarsrl
2372

Actuator Electronic Turbosuflanta Mercedes-Benz SPRINTER (W906) 2006 - 2018 Motorina 6NW009543, 6NW 009 543, 763797
450 lei
DezShop
3902

450 lei
Lazarmm
2068

Actuator turbo 712120 6NW008412 Mercedes-Benz E-Class W211 C Class w203 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
320 lei
Pitstopdiesel
1486

399 lei
Autohep
3379

600 lei
Autointer
1322
![Actuator turbo 6NW008412 Mercedes-Benz E-Class W211 [facelift] [2006 - 2009]](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-turbo-6nw008412-mercedes-benz-e-class/actuator-turbo-6nw008412-mercedes-benz-e-class-66d8a10ba47c984a045-0-0-0-0-0.jpg)
Actuator turbo 6NW008412 Mercedes-Benz E-Class W211 [facelift] [2006 - 2009]
350 lei
AutoPartsAndrei
285

750 lei
APcommercial
645

750 lei
APcommercial
645
![Supapa presiune turbo Mercedes E-Class (2002->) [W211] a0041539328 . 0041539328](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-presiune-turbo-mercedes-e-class-2002-w211/supapa-presiune-turbo-mercedes-e-class-2002-w211-3f336100e014e8b6319-0-0-0-0-0.jpg)
119 lei
Expertauto1
20046

Actuator Turbina Mercedes Clasa E Sedan (W211) 3.0 CDI BlueTEC 211 CP cod: 6NW009660
750 lei
APcommercial
645

Actuator Turbina Mercedes Clasa E Sedan (W211) 3.0 CDI 4-matic 190 CP cod: 6NW009660
750 lei
APcommercial
645
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Mercedes E-Class W211
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.