Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
362 lei
TopTechAuto
988
362 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA SORENTO I (JC) 2.5 CRDi 170cp EVORON EVAC063 2006 2007 2008 2009 2010 2011
362 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi 2.0 CRDi All-wheel Drive 136cp 140cp 150cp EVORON EVAC050 2006 2007 2008 2009 2010
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI i30 (FD) 2.0 CRDi 136cp 140cp EVORON EVAC050 2007 2008 2009 2010 2011
192 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA CARENS II MPV (FJ) 2.0 CRDi 140cp EVORON EVAC050 2005
192 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA CARENS III MPV (UN) 2.0 CRDi 140 2.0 CRDi 135 2.0 CRDi 115 115cp 136cp 140cp EVORON EVAC050 2006
192 lei
TopTechAuto
988
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA SPORTAGE II (JE_, KM) 2.0 CRDi 4WD 2.0 CRDi 136cp 140cp 150cp EVORON EVAC050 2006 2007 2008 2009 2010
192 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO KIA PRO CEE'D (ED) 2.0 CRDi 140 140cp EVORON EVAC050 2008 2009 2010 2011 2012
192 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI ACCENT III Saloon (MC) 1.5 CRDi GLS 110cp PIERBURG 7.03294.02.0 2005 2006 2007 2008 2009 2010
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI i30 (FD) 1.6 CRDi 1.6 CRDi VGT 110cp 116cp 128cp 90cp PIERBURG 7.03294.02.0 2007 2008 2009 2010 2011
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 1.7 CRDi 116cp PIERBURG 7.03294.02.0 2010 2011 2012 2013 2014 2015
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
319 lei
TopTechAuto
988
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Kia
Radauti Suceava.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.