Filtrează rezultatele
Județ
Alba
13
Arad
6
Arges
1
Bihor
239
Brasov
1
Bucuresti
22
Cluj
3
Galati
2
Giurgiu
5
Harghita
2
Iasi
1
Ilfov
16
Mures
1
Neamt
6
Olt
5
Prahova
1
Salaj
1
Satu-Mare
3
Sibiu
2
Suceava
47
Teleorman
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

400 lei
SDG
6354

592 lei
DezmaAuto
16906

ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA AUDI A6 C6 2004->2011 , element de ajustare reglat electric (actuator), pentru 3.0 TDI quattro-176 KW;
546 lei
Smartshop
8423

Capsula vacuum turbo AUDI A6/S6 III Saloon 4F2, C6 2004 - 2011 2.0 TDI BLB, BRE
200 lei
Dezautoaim
9544
![Actuator turbosuflanta Cod: 6NW009483 Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 2.7 TDI MT (180 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-turbosuflanta-cod-6nw009483-audi-a6-4f/actuator-turbosuflanta-cod-6nw009483-audi-a6-4f-5f1641087f33300ca7e-0-0-0-0-0.jpg)
500 lei
Buzaauto
2025
![Actuator electric turbosuflanta Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI MT quattro (225 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-electric-turbosuflanta-audi-a6-4f-c6/actuator-electric-turbosuflanta-audi-a6-4f-c6-39854103e161409e6e6-0-0-0-0-0.jpg)
450 lei
DDGdezmembrari
303

238 lei
PieseMania
1145

238 lei
PieseMania
1145

569 lei
Smartshop
8423

569 lei
Smartshop
8423

Supapa vacuum de pe turbina A2C53308523 Audi A6 Allroad (2008-2009-2010-2011 , facelift )⁹
300 lei
MCRACING
1567

Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI A6 (4F2, C6) (2004 - 2011) MEAT & DORIA 9096 piesa NOUA
270 lei
AutopiesaRO
11466

Convertizor de presiune, turbocompresor AUDI A6 Avant (4F5, C6) (2005 - 2011) MEAT & DORIA 9096 piesa NOUA
270 lei
AutopiesaRO
11466

82 lei
Auto_farm
12526

Convertizor de presiune, turbocompresor SKODA FABIA II Combi (545) ENGITECH ENT830001
82 lei
Auto_farm
12526
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Audi A6 C6
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.