Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
25
Audi
265
BMW
70
Chevrolet
34
Chrysler
14
Citroen
141
Dacia
78
Daewoo
14
Fiat
100
Ford
190
Hyundai
14
Isuzu
22
Iveco
11
Kia
9
Land Rover
7
Lexus
5
Mazda
55
Mercedes
104
Mini
10
Mitsubishi
42
Nissan
110
Opel
158
Peugeot
145
Porsche
22
Renault
140
Saab
11
Seat
242
Skoda
262
Smart
4
Suzuki
19
Toyota
5
Volkswagen
308
Volvo
127
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor presiune esapament 7 03085 02 0 PIERBURG pentru Hyundai Accent 2002 2003 2004 2005
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor de presiune, turbocompresor CHEVROLET MALIBU 2012-n/a PIERBURG 7.01420.02.0
187 lei
TopTechMotor
81
Convertizor presiune esapament 7 03085 02 0 PIERBURG pentru Hyundai Verna 2002 2003 2004 2005
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
212 lei
TopTechMotor
81
Convertizor presiune esapament 7 03085 02 0 PIERBURG pentru Opel Astra 2010 2011 2012 2013 2014 2015
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
PIERBURG Convertizor de presiune, turbocompresor 7.01420.02.0 /OPEL /VAUXHALL /CHEVROLET
192 lei
TopTechMotor
81
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C2 2005-2009 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C5 2004-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 1007 2007-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
375 lei
TopTechAuto
941
375 lei
TopTechAuto
941
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 3008 2009-2016 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor presiune esapament 7 01771 01 0 PIERBURG pentru Ford Kuga 2008 2009 2010 2011 2012
208 lei
TopTechAuto
941
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Radauti Suceava.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.