Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
70
Audi
1642
BMW
144
Chevrolet
84
Chrysler
6
Citroen
679
Dacia
56
Dodge
5
Fiat
265
Ford
689
Honda
3
Hyundai
54
Iveco
79
Jaguar
28
Jeep
36
Kia
37
Lancia
76
Land Rover
47
Mazda
154
Mercedes
227
Mini
37
Mitsubishi
93
Nissan
162
Opel
349
Peugeot
432
Porsche
31
Renault
227
Saab
16
Seat
1546
Skoda
1297
Suzuki
18
Toyota
14
Volkswagen
1407
Volvo
310
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
PIERBURG Convertizor de presiune, turbocompresor 7.00968.04.0 /CITROEN /PEUGEOT /MAZDA /FORD /VOLVO
212 lei
TopTechMotor
80
81 lei
TopTechAuto
867
192 lei
TopTechMotor
80
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 T 20V Cupra 156cp VAICO V10-2504-1 2000 2001 2002
81 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO SEAT IBIZA III (6L1) 1.8 T Cupra R 1.8 T FR 150cp 180cp VAICO V10-2504-1 2003 2004 2005 2006 2007 2008
81 lei
TopTechAuto
867
187 lei
TopTechMotor
80
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO SKODA OCTAVIA I (1U2) 1.8 T 1.8 T 4x4 150cp VAICO V10-2504-1 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
81 lei
TopTechAuto
867
81 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW BORA I (1J2) 1.8 T 150cp VAICO V10-2504-1 2000 2001 2002 2003 2004 2005
81 lei
TopTechAuto
867
81 lei
TopTechAuto
867
202 lei
TopTechMotor
80
81 lei
TopTechAuto
867
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C5 2004-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
80
81 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW BORA Variant (1J6) 1.8 T 150cp VAICO V10-2504-1 2000 2001 2002 2003 2004 2005
81 lei
TopTechAuto
867
202 lei
TopTechMotor
80
81 lei
TopTechAuto
867
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO VW GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T 150cp VAICO V10-2504-1 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
81 lei
TopTechAuto
867
81 lei
TopTechAuto
867
202 lei
TopTechMotor
80
Piese auto din categoria
Actuator turbo
Radauti Suceava.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.