Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
57 lei
TopTechAuto
856
57 lei
TopTechAuto
856
40 lei
Pieseautodetop
3391
Rola ghidare/conducere, curea transmisie centru (VKM31044 SKF) AUDI,SEAT,SKODA,VW
55 lei
PieseAutoSuceava
5286
37 lei
Autoeshop
8126
ROLA CUREA ACCESORII AUDI A4 Allroad B8 (8KH) 3.0 TDI quattro 240cp 245cp SKF VKM 31041 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
57 lei
TopTechAuto
856
55 lei
Pieseautodetop
3391
61 lei
TopTechAuto
856
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN PASSAT (3B2) - OEM - SKF: VKM31041|VKM 31041 - Cod intern: W02284415 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
37 lei
Autoeshop
8126
61 lei
TopTechAuto
856
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5) - MAPCO 23867
41 lei
Pieseautodetop
3391
ROLA CUREA ACCESORII VW TIGUAN SUV Van (AD1) TDI BlueMotion 190cp BTA E2W0068BTA 2016 2017 2018 2019 2020
61 lei
TopTechAuto
856
37 lei
Autoeshop
8126
59 lei
TopTechAuto
856
ROLA CUREA ACCESORII AUDI A4 B8 (8K2) 3.0 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI quattro 163cp 190cp 204cp 211cp 240cp 245cp SNR GA351.09 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
59 lei
TopTechAuto
856
66 lei
Pieseautodetop
3391
37 lei
Autoeshop
8126
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5) - RUVILLE 55700
57 lei
Pieseautodetop
3391
59 lei
TopTechAuto
856
61 lei
TopTechAuto
856
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN PASSAT Variant (3G5) - OEM - SKF: VKM31041|VKM 31041 - Cod intern: W02284415 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
37 lei
Autoeshop
8126
147 lei
Pieseautodetop
3391
61 lei
TopTechAuto
856
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Volkswagen Passat B8
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.