Filtrează rezultatele
Județ
Arad
11
Bihor
148
Botosani
7
Brasov
1
Bucuresti
27
Caras-Severin
1
Cluj
139
Dolj
1
Hunedoara
1
Iasi
7
Ilfov
2
Maramures
2
Mures
19
Neamt
17
Suceava
54
Teleorman
1
Timis
20
Valcea
3
Vaslui
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
325 lei
PieseMania
696
Releu bujii, Vw Touran (1T1, 1T2) 2.0 tdi, 038907281D (id:355074) din dezmembrari
125 lei
DezmaAuto
15170
227 lei
Autoeshop
8126
Releu bujii Volkswagen Touran facelift (2010-2015) [1t3] 1.6 tdi cay 038907281d
64 lei
Cupolaspeed
1926
Releu bujii VW Golf 6 5 Touareg Octavia Audi A2 A3 A4 A6 Q5 cod: 03G907282 0522120502
70 lei
AUTOPRO
5946
355 lei
AutopiesaRO
10704
Releu bujii Skoda Octavia Rapid Superb Fabia Roomster Passat Crafter Golf Seat Audi 038907281D 0281003038
100 lei
Vasiloiu0ncl
7516
409 lei
Pieseautodetop
3391
207 lei
PieseMania
696
60 lei
Acm_auto
1666
50 lei
Autohep
2956
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Touran
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.