Filtrează rezultatele
Județ
Alba
1
Arad
9
Arges
2
Bihor
56
Bucuresti
3
Cluj
2
Hunedoara
2
Ilfov
4
Maramures
1
Mures
5
Neamt
1
Olt
4
Suceava
52
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
388 lei
AutopiesaRO
10704
Releu comanda bujii incandescente NISSAN X-TRAIL (T30) - OEM - BLUE PRINT: ADN11305 - Cod intern: W02120708 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
346 lei
Autoeshop
8126
95 lei
EuropeAutoParts
504
181 lei
DezmaAuto
15170
Releu bujii incandescente 8200859243 Nissan X-Trail T31 [2007 - 2011] Crossover 2.0 DCI MT AWD (173 hp)
100 lei
Dacsif_auto
2035
181 lei
DezmaOradea
1515
659 lei
Pieseautodetop
3391
329 lei
Expertauto1
14454
160 lei
Pitstopdiesel
1217
Releu buji pentru Nissan X-Trail, an 2019 Motor 2000 diesel,original 1106700Q0F
550 lei
AndaviLog
378
Releu Bujii Mercedes Renault Dacia Nissan 1.5 Dci Euro 5 Cod 110678071R Clio Megane A/B Class Gla Cla Qashqai X trail Dokker Lodgy Etc. - Dezmembrari Arad
150 lei
BMWautodez
1064
RELEU BUJII INCANDESCENTE DIESEL MAGENE SCENIC NISSAN QASHQAI X TRAIL 1.5 1.9 2.0 DCI LAGUNA VIVARO TRAFIC
100 lei
Acm_auto
1666
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente NISSAN X-TRAIL (T30) (2001 - 2013) BLUE PRINT ADN11305
203 lei
Luk4Parts
21
Releu bujii Nissan X - Trail T31 Facelift 2.0 dci 2010 - 2014 Diesel 110678071R
70 lei
Dezcorunca
5407
Piese auto din categoria
Releu bujii
Nissan X-Trail
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.