Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
77 lei
PieseMania
695
111 lei
Autoeshop
8125
305 lei
Pieseautodetop
3391
77 lei
Expertauto1
14445
Unitate de control,bujii incandescente Ford ESCORT Mk VII Cabriolet (ALL) 1995-2000 #2 01030359
77 lei
Expertauto1
14445
385 lei
Pieseautodetop
3391
Unitate de control bujii incandescente 0 986 332 050 BOSCH pentru Ford Escort Ford Fiesta Ford Courier
74 lei
Comnico
4669
131 lei
Comnico
4669
Unitate de control,bujii incandescente FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) (1995 - 1999) BOSCH 0 986 332 050
71 lei
OnePlusAuto
435
Unitate de control,bujii incandescente FORD ESCORT Mk VII limuzina (GAL, AFL) (1995 - 1999) BOSCH 0 986 332 050
71 lei
OnePlusAuto
435
111 lei
Autoeshop
8125
Piese auto din categoria
Releu bujii
Ford Escort
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.