Filtrează rezultatele
Județ
Arad
2
Bacau
1
Bucuresti
4
Cluj
2
Dambovita
6
Galati
1
Hunedoara
1
Iasi
1
Ilfov
9
Neamt
7
Olt
2
Satu-Mare
1
Suceava
67
Timis
4
Valcea
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
384 lei
AutopiesaRO
10703
65 lei
DezRomBragadiru
1304
Releu bujii Alfa Romeo 147 [2000 - 2004] Hatchback 3-usi 1.9 JTD MT (140 hp)
65 lei
DezmembrariBragadiru
2787
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (2148800001S MEYLE) ALFA ROMEO,Citroen,FIAT,LANCIA,PEUGEOT
455 lei
PieseAutoSuceava
5283
123 lei
TopTechAuto
854
80 lei
Vasiloiu0ncl
7513
50 lei
BotisRecycling
494
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FIAT BRAVA (182), FIAT BRAVO I (182), FIAT MAREA (185) - FEBI BILSTEIN 44177
650 lei
Pieseautodetop
3391
123 lei
TopTechAuto
854
RELEU BUJII FIAT STILO Multi Wagon (192_) 4MAX 0608-02-0007P 2003 2004 2005 2006 2007 2008
123 lei
TopTechAuto
854
145 lei
AutopiesaRO
10703
Piese auto din categoria
Releu bujii
Alfa Romeo 147
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.