Județ
Arad
2
Bacau
1
Bihor
35
Bucuresti
4
Cluj
4
Constanta
2
Dambovita
1
Galati
4
Iasi
2
Ilfov
1
Maramures
6
Neamt
9
Prahova
1
Suceava
37
Teleorman
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
50 lei
AutoDezTLK
965
225 lei
Autoeshop
8125
Releu bujii opel astra g zafira a vectra c corsa c saab 9-3 1.7 2.0 dti 1999 - 2005 cod: 09132691
100 lei
Scopauto
1620
70 lei
AutoJon
1083
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_) - METZGER 08840
265 lei
Pieseautodetop
3391
Releu instalatia de comanda bujii incandescente 132060 HITACHI pentru Opel Kadett Ford Sierra Ford Granada Ford Scorpio Opel Ascona Opel Vectra Opel Rekord Opel Omega Opel Senator
137 lei
Comnico
4669
66 lei
TopTechAuto
855
225 lei
CadyAutoConstanta
4757
225 lei
Autoeshop
8125
432 lei
PieseAutoSuceava
5285
Unitate de control,bujii incandescente (0281003013 BOSCH) AUDI,OPEL,VAUXHALL,VW
269 lei
PieseAutoSuceava
5285
schimb sau opel vectra
din categoriaReleu bujii
Opel Vectra A
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.