Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
288 lei
Autoeshop
8126
552 lei
PieseAutoSuceava
5286
Ax came Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB6_, FE5_, FE6_) 1993-2002 #2 50007059
387 lei
Expertauto1
14454
626 lei
TopTechAuto
856
Ax cu came MITSUBISHI DELICA bus (P0_W, P1_W, P2_W), MITSUBISHI COLT/RODEO (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T), MITSUBISHI DELICA caroserie (P0_W, P1_W) - KOLBEN
772 lei
Pieseautodetop
3391
Axa cu came Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB6_, FE5_, FE6_) 1993-2002 #2 50007059
387 lei
Expertauto1
14454
583 lei
PieseAutoSuceava
5286
578 lei
Comnico
4671
626 lei
TopTechAuto
856
Ax cu came MITSUBISHI DELICA bus (P0_W, P1_W, P2_W), MITSUBISHI COLT/RODEO (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T), MITSUBISHI COLT/RODEO (K7_T, K6_T) - KOLBENSCHMID
400 lei
Pieseautodetop
3391
387 lei
Expertauto1
14454
Ax cu came MITSUBISHI DELICA bus (LO3_P/G, L0_2P), MITSUBISHI DELICA bus (P0_W, P1_W, P2_W), MITSUBISHI PAJERO/SHOGUN I (L04_G, L14_G) - FAI AutoParts
337 lei
Pieseautodetop
3391
Ax cu came Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB6_, FE5_, FE6_) 1993-2002 #2 50007059
387 lei
Expertauto1
14454
383 lei
Pieseautodetop
3391
601 lei
TopTechAuto
856
AX CU CAME FIAT DUCATO Platform/Chassis (250_) 150 Multijet 3,0 D 160 Multijet 3,0 D 180 Multijet 3,0 D 146cp 156cp 158cp 177cp KOLBENSCHMIDT 50 007 048 2006 2007 2008 2009 2010 2011
601 lei
TopTechAuto
856
288 lei
Autoeshop
8126
325 lei
Comnico
4671
Axa cu came Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 2410042200
284 lei
Expertauto1
14454
284 lei
Expertauto1
14454
601 lei
TopTechAuto
856
Ax cu came Mitsubishi CANTER platou / sasiu (FB4_, FE4_) 1992-1996 #2 2410042200
284 lei
Expertauto1
14454
538 lei
Pieseautodetop
3391
284 lei
Expertauto1
14454
Piese auto din categoria
Axe came
Mitsubishi Canter
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.